MOL mută frontul luptei cu benzinarii în terenul supermarketurilor. Galerie FOTO

Autor: Radu Bostan 28.07.2015

MOL România, al patrulea jucător de pe piaţa retailului de carburant, a inaugurat lângă Ploieşti un concept de benzinărie unde clienţii găsesc, pe lângă combustibil, şi produse din gama cumpărăturilor zilnice, precum făină, zahăr, ouă, cafea sau orez.

Prima benzinărie sub conceptul Fresh Corner a fost deschisă la Blejoi, o localitate aflată la ieşirea de nord din Ploieşti pe DN1A, printr-o investiţie de 1,5 milioane de euro.

"Fresh Corner este un concept regional, a cărui implementare a fost precedată de studii aprofundate în mai multe ţări. În România am organizat o serie de focus grupuri pentru selecţia aromelor de cafea şi a produselor de patiserie. Vom monitoriza cu atenţie cum va fi integrată noua ofertă de produse în obiceiurile de cumpărături zilnice ale şoferilor români", a declarat Camelia Ene, Head of Retail la MOL România.

Compania are în plan deschiderea a încă patru staţii similare în acest an, în Bucureşti şi Sibiu.