IMM-urile au dus Leaseplan la vânzări de peste 100 de milioane de lei în semestrul 1

Autor: Bogdan Alecu 03.08.2015
Leaseplan România, cea mai mare firmă de leasing operaţional de pe piaţa locală cu o cotă de piaţă de peste 20%, a înregistrat în primul semestru al acestui an o creştere a cifrei de afaceri de 8,5% faţă de perioada similară a anului trecut, la 103 mil. lei (23,1 mil. euro), potrivit datelor companiei.
 
„Evoluţia s-a bazat pe stabilitatea economică şi pe creşterea tranzacţiilor pe piaţă, fapt ce a avut un impact pozitiv asupra industriilor conexe, categorie din care facem parte şi noi ca furnizori de servicii business-to-business. De asemenea, faptul că am lansat în premieră pe piaţa din România un produs dedicat companiilor mici şi mijlocii a contribuit la atragerea unui volum suplimentar. Nu în ultimul rând, gradul de conştientizare a beneficiilor leasingului operaţional a crescut în rândul clienţilor şi observăm o rată de reînnoire extrem de bună, de aproximativ 80%“, a spus Bogdan Apahidean, directorul general al companiei, care ocupă şi funcţia de preşedinte al Asociaţiei Societăţilor de Leasing Operaţional (ASLO).