NN Asigurări de Viaţă a avut afaceri de 309 mil. lei în primul semestru, în creştere cu 4%

Autor: Anelis Baciu 05.08.2015

NN Asigurări (fosta ING Asigurări), cea mai mare companie de asigurări de viaţă din piaţa locală, a subscris prime de 309 milioane de lei (69 mil. euro) în primele şase luni ale anului, în creştere cu 4% faţă de acelaşi interval al anului trecut, pe fondul vânzărilor mai mari de poliţe cu componentă investiţională (unit-linked) şi a creşterii sumelor asigurate.

Prima jumătate a anului 2015, marcată de procesul de transformarea companiei în NN, a adus o evoluţie pozitivă, vizibilă atât în ceea ce priveşte portofoliul existent de clienţi, cât şi la nivelul clienţilor noi (). Ne aşteptăm la performanţe pozitive şi în continuare”, a declarat Marius Popescu, director general al NN Asigurări de Viaţă.

Suma medie asigurată a fost mai mare cu 9% în perioada ianuarie-iunie a acestui an decât în prima jumătate a anului trecut, în timp ce ponderea poliţelor unit-linked a crescut cu 7 puncte procentuale.

Pe de altă parte, asigurătorul a plătit daune pentru evenimentele asigurate de 15,8 milioane de lei, cu 19% mai mult faţă de primul semestru din 2013.