Un braşovean face din livezile de pe dealurile Branului suc natural de mere de 50.000 de euro
Autor:
Greta Bogdan
09.08.2015
Dragoş Petrescu şi familia Copos sunt printre clienţii care vând în localurile lor din Capitală brandul Măr de Bran.
Gabriel Moja, 49 de ani, a investit împreună cu un prieten aproape 100.000 de euro în 2011 pentru a pune pe picioare afacerea „Măr de Bran“, care le-a adus anul trecut vânzări de 90.000 de lei (20 mii de euro), în creştere cu 40% faţă de 2013. Ţinta pentru acest an prevede mai mult de o dublare a businessului, la 50.000 de euro.
Iniţial, antreprenorul a început să producă suc de mere pentru familie, manual, folosind unele ca storcătorul sau presa moştenite de la bunici. „Ideea de a face suc din mere este mai veche. Livezile de mere sunt la tot pasul pe dealurile Branului. Văzând cât este de apreciat acest produs, ne-am gândit să facem din sucul de mere o mică afacere“, a spus Gabriel Moja pentru ZF.
Gabriel Moja colaborează cu firme din Bucureşti şi Braşov, cărora le livrează sucuri naturale de mere pentru cele 19 unităţi, restaurante şi băcănii. De asemenea, produsele se pot cumpăra direct de la producător, din Bran, dar şi de la magazinul din centrul staţiunii.