Cu patru magazine de muzică, Pro Guitar are vânzări de aproape 4 milioane de lei

Autor: Corina Mirea 16.08.2015
Basil Şi Andrei Zârnoveanu, tată şi fiu, au deschis primul magazin cu in­stru­mente muzicale în 2004, într-un spa­ţiu din Magazinul Muzica din Capitală, iar în prezent brandul Pro Gui­tar Shop, creat de cei doi, are patru ma­gazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Braşov şi Sibiu şi afaceri de 3,7 mil. lei. 
 
Toate instrumentele şi echipa­men­tele vândute de Pro Guitar Shop sunt lua­te direct de la producătorii mărcilor dis­tribuite, din SUA, Japonia şi Ger­ma­nia. Cei doi antreprenori au în pre­zent unsprezece salariaţi (personal de vân­zare în magazine, pentru livrări ale co­menzilor  online, inginer pentru service specializat etc.).
 
„Comerţul cu instrumente muzi­cale este un business de nişă, la începuturi în Ro­mânia. Suntem încă mult în urma Unga­riei sau a altor ţări vec­ine, cu popu­laţie mult mai mică. În America, în fie­care casă este o chitară şi, mai mult, fie­care copil studiază un in­strument mu­zical la şcoală. În Româ­nia, muzica aproape a dispărut ca disci­pli­nă şco­la­ră“, spune Andrei Zârno­vea­nu, admi­nis­trator al businessului şi cel care se ocu­pă în prezent de marke­tingul companiei.