Marian Şeitan iese de tot din afacerea Mediapost Hit Mail. „Am câteva milioane de euro pe care vreau să le investesc în firme mici“

Autor: Mădălina Dediu Panaete 27.08.2015

Marian Şeitan, românul care a pus în urmă cu 18 ani bazele businessului din marketing direct Mediapost Hit Mail, a vândut 40% din acţiunile companiei către o filială a La Poste, serviciul poştal al Franţei, care a ajuns astfel să deţină integral grupul construit de antreprenorul român.

„Vânzarea face parte din contractul pe care l-am semnat în 2008. Acesta prevedea ca, după un anumit număr de ani, atunci când părţile cad de comun acord, grupul La Poste să ajungă să deţină controlul integral al businessului“, spune Marian Şeitan, 42 de ani, care a rămas însă să conducă compania din funcţia de director general.

Antreprenorul a pus bazele Hit Mail în 1997, după ce a studiat marketingul direct în Franţa. El a investit 2.000-3.000 de euro în acel moment şi a ajuns să creeze un business care a de­păşit 10 mil. euro anul trecut. Hit Mail a atras privirile mai multor investitori de-a lungul timpului, însă antreprenorul român a bătut palma într-un final cu poşta franceză, care a cum­părat 60% din acţiuni în 2008.