Compania americană Groupon iese de pe piaţa turcă

Autor: CătăIina Apostoiu 26.08.2015
Gigantul american Groupon, cel mai mare jucător de pe piaţa cupoanelor de reduceri la nivel mondial, a anunţat că se retrage din Turcia, relatează Hurryiet Daily News. Compania a decis să părăsească piaţa turcă pentru că operaţiunile de acolo nu au înregistrat rezultatele financiare aşteptate, potrivit unor surse din sector. Gigantul american a intrat pe piaţa turcă în 2010 prin achiziţia reţelei europene CityDeal, care desfăşura operaţiuni într-un număr de 18 ţări, de la Marea Britanie la Turcia şi Italia la Finlanda. Numărul companiilor care operează pe piaţa din Turcia a crescut semnificativ de atunci, însă numai un număr restrâns controlează cea mai mare cotă de piaţă din acest sector extrem de competitiv. Groupon a decis să se retragă şi de pe piaţa din România în septembrie 2014, după nici patru ani de activitate, timp în care a pierdut aproape 3 milioane de euro. Compania a acuzat „rata redusă de utilizare a internetului“ şi probabilitatea redusă de a face profit“.