Afacerile Miele au sărit cu 65% în primele şapte luni ale anului. Bucureşti, Cluj şi Braşov conduc „plutonul“ în business

Autor: Cristina Rosca 01.09.2015
Showroomul din Piaţa Presei Libere din Capitală aduce 35% din vân­ză­rile de electrocasnice ale producă­to­rului german de aparatură de lux Miele, care deţine pe piaţa locală atât opera­ţiuni de producţie, cât şi de distribuţie şi retail. Compania Miele Appliances, care controlează activitatea de retail şi distribuţie a germanilor în România, a terminat anul trecut cu afaceri la un pas de 10 mil. lei, cu doar 11 angajaţi.
 
„În primele şapte luni din 2015 am în­registrat o creştere de 65% a vân­ză­rilor. Avansul este susţinut de stra­tegia implementată începând cu anul 2014: o nouă reprezentare a bran­dului prin mutarea showroomului din Otopeni în Piaţa Presei din Bu­cureşti, încheierea de noi parteneriate şi extinderea reţelei de distribuţie“, spune Loredana But­na­ru (38 de ani), director de vânzări al Miele Appliances România. Ea con­du­ce ope­raţiunile de retail ale Miele în Ro­mâ­nia.