Depanero reduce cu 3 zile durata medie de reparaţie a produselor

Autor: Adrian Seceleanu 01.09.2015
Depanero, cea mai mare firmă de service din România în domeniile electro-IT, electrocasnice şi telefoane mobile, care este deţinută de retailerul online eMag, a redus de la 11 la 7 zile durata medie a reparaţiilor după investiţii în extinderea echipei şi training, conform datelor comunicate de companie. Timpul în care un produs iese din service-ul Depanero este acum la jumătate faţă de prevederile legale în vigoare, potrivit cărora o firmă de service are la dispoziţie 15 zile calendaristice pentru a repara un produs. „Ne-am propus ca în următoarele două luni să reducem şi mai mult durata de reparare a produselor, astfel încât în octombrie să ajungem ca, în medie, după 6 zile de la recepţia produsului în service să anunţăm clientul că i l-am reparat”, spune Adrian Antohi, director general al Depanero. Compania a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 16,4 mil. lei, în creştere cu 71% faţă de anul precedent, şi o pierdere netă de 4 mil. lei. Depanero a raportat un număr mediu de 172 de angajaţi anul trecut.