DSV, afaceri mai mari cu 19%: „Vrem să câştigăm clienţi noi“

Autor: Mădălina Panaete 02.09.2015
DSV Solutions, parte a grupului danez de transport şi logistică DSV cu afaceri de 6,5 mld. euro, a înregistrat în primul semestru o cifră de afaceri de 96 milioane de lei, în creştere cu 19% faţă de perioada similară a anului precedent, avansul fiind datorat câştigării de noi clienţi şi proiectelor noi de la clienţii existenţi.
 
„Pentru semestrul al doilea estimăm o crestere cu 8-9% a cifrei de afaceri faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Creşterea se va baza pe aceleaşi fundamente ca în prima parte a anului, şi anume, câştigarea de noi clienţi sau proiecte noi de la clienţii existenţi“, explică Alexandra Roman, marketing ma­na­ger al DSV Solutions, o companie cu afaceri de 176 mil. lei (40 mil. euro). Printre clienţii companiei se află Samsung Electronics, Goodyear Dunlop Tires, Bridgestone Europe, Pirelli sau Ursus Breweries. Anul trecut, compania a raportat un număr mediu de 292 de salariaţi, însă în prima jumătate a anului DSV şi-a mărit echipa.