Producătorul brânzeturilor „De la Ferma“ se îndreaptă spre 12 milioane de lei

Autor: Mădălina Panaete 07.09.2015
Unilact Transilvania, produ­cătorul brânzeturilor „De la Ferma“, o afacere antreprenorială care a reuşit să se extindă în ultimii ani într-o piaţă condusă de jucători precum Hochland, Delaco sau LaDorna, a realizat în primul semestru o cifră de afaceri de 5,9 milioane de lei, în creştere cu 23% faţă de anul precedent, avans care se datorează atât clienţilor existenţi, cât şi atragerii de noi clienţi.
 
„Am făcut treabă bună în prima jumătate a anului, suntem tare mul­ţumiţi şi, având în vedere că în semestrul doi este Crăciunul, sunt şanse mari să păstrăm creşterea. Am vrut să creştem de la 10 mil. lei în 2014 la 11 mil. lei în acest an. Acum, sper că facem 12 mil. şi nu mai putem da înapoi“, spune Marius Bîcu, managing partner al Unilact Transilvania, una dintre companiile antreprenoriale româneşti care au reuşit să intre într-un sector al lactatelor controlat de străini.