România nu mai este „copilul sărac“ al grupurilor-mamă. Străinii încep să plătească preţul corect pentru birourile de aici

Autor: Corina Mirea 11.09.2015
România a trecut de la statutul de „copil sărac“ al companiilor-mamă şi chiar a devenit una dintre ţările pentru care străinii sunt dispuşi să investească cel mai mult în amenajarea unui birou, este de părere Christophe Weller, managing partner al Corporate Office Solutions (COS), cel mai mare furnizor de soluţii de amenajări şi mobilier de pe piaţa locală dedicate spaţiilor de birouri, cu afaceri estimate la 18 mil. euro până la finalul anului.
 
„În urmă cu 18 ani, când am venit în România, iar COS şi-a început activi­tatea, ideea de a investi în amenajarea spaţiilor de birouri nu prea exista. Nevoile erau foarte limitate pe acest segment. Acum însă, România nu mai este «copilul sărac» al grupurilor de com­panii, încep să se facă investiţii importante în birourile de aici. Este poate una dintre cele mai mari schim­bări de la începutul anilor 2000 încoace“, explică Weller.