Eximtur din Cluj se îndreaptă spre afaceri de 184 milioane de lei.

Autor: Mădălina Panaete 25.09.2015
„Segmentul de business ne susţine.“
 
Eximtur, unul dintre cei mai mari „furnizori“ de vacanţe de pe piaţa locală, estimează că anul acesta va avea afaceri cu 5% mai mari, până la circa 184 mil. lei (42 mil. euro), o previziune prudentă în condiţiile în care turismul ar putea fi afectat de criza refugiaţilor care „a atins“ mare parte din Europa.
 
„Există riscul pentru întreaga piaţă să fie scăderi pe zona de vacanţe din cauza situaţiei refugiaţilor. Şi atunci s-ar putea ca destinaţiile externe să fie afectate. Noi sperăm să compensăm aceste scăderi prin destinaţii interne, care deja se vând mai bine ca anul trecut. În acelaşi timp, segmentul de business este pe un trend ascendent care ne susţine pentru că noi câştigăm mereu noi clienţi“, a declarat Lucia Morariu, directorul general şi unul dintre acţionarii Eximtur, care are 28 de agenţii proprii şi francizate în 18 oraşe din România.