Hipermarketurile iau locul brutăriilor tradiţionale şi vând chiar şi 5.000 de pâini pe zi. „Un nou hipermarket înseamnă vânzări mai mici pentru fabrici”

Autor: Mădălina Panaete 13.10.2015
BrutÂriile din hipermarketuri, pariul marilor jucători din retailul modern în ţara cu cel mai mare consum de pâine din Europa, câştigă o cotă din ce în ce mai mare din vânzările de pâine şi produse de panificaţie din România. Acest lucru vine în condiţiile în care expansiunea comerţului modern a însemnat scăderea numărului de magazine tradiţionale – „casa“ fabricilor tradiţionale de pâine.
 
„Un hipermarket Carrefour vinde zilnic în medie 5.032 de bucăţi de pâine preparată în propria unitate de brutărie“, spune Andreea Mihai, directorul de marketing al Carrefour România, unul dintre cele mai mari reţele de retail de pe plan local.
 
Luând în calcul un preţ mediu de 1 leu, calculele ZF arată că o brutărie Carrefour vine zilnic pâine de peste 5.000 de lei.