Huawei a lansat o nouă gamă de smartphone-uri şi ţinteşte o cotă de piaţă de 10% în 2015

Autor: Ioana Nita 22.10.2015

Compania chineză Huawei ţinteşte să ajungă la sfârşitul anului la o cotă de 10% din vânzările totale de telefoane inteligente din România, după ce în luna august a reuşit să ajungă al doilea jucător pe piaţa de profil,  devansând brandul autohton Allview, deţinut de compania Visual Fan. Compania se bazează pe noile produse lansate anul acesta - vârful de gamă Huawei P8 şi telefoanele din  gama Honor.

„În prezent cota de piaţă Huawei din punct de vedere cantitativ a ajuns la 7%, media pe anul trecut situaându-se la 4,5%. Până la finalului anului sper să trecem de 300.000 de unităţi vândute şi să ajungem la o cotă de piaţă de 10%“, a declarat Sorina Măcărescu, country manager al Huawei Devices România. Liderul pieţei locale de smartphone-uri este compania sud-coreeană Samsung, atât din punct de vedere cantitativ, cât şi valoric. Sud-coreenii deţin circa 40% din valoarea vânzărilor de telefoane inteligente de pe plan local.