Marile companii îşi mută campaniile de recrutare în trenurile Metrorex

Autor: Mihaela Pascari 30.10.2015

Genpact, Kaufland sau DB Schenker, companii multinaţionale cu sute sau mii de angajaţi pe piaţa locală, au derulat în ultima lună în trenurile de metrou din Capitală acţiuni de promovare a joburilor disponibile.

Metroul bucureştean a transportat anul trecut peste 173 de milioane de călători, de unde rezultă o medie de trafic zilnic de 480.000 de oameni. Metroul şi staţiile lui devin astfel o ţintă principală pentru angajatori tocmai datorită traficului şi vizibilităţii. Staţia de metrou Unirii are cel mai intens trafic de călători, urmată de Piaţa Victoriei şi Obor.  „Şi compania noastră foloseşte astfel de metode, dar nu sunt generale pentru că rezultatele nu sunt neapărat cele aşteptate, noi abordăm într-un mod direct candidaţii“, susţine Florin Godean, country manager al Adecco România, companie de recrutare şi închiriere de forţă de muncă.