Flanco şi Altex se dezvoltă pe scheletul reţelei de magazine Domo şi îi preiau spaţiile cu potenţial
Închiderea celor 75 de magazine fizice ale retailerului electro-IT Domo oferă şanse de expansiune concurenţilor direcţi de la Flanco şi Altex, care preiau fiecare peste zece spaţii, potrivit datelor ZF.
„Noi am preluat spaţiul Domo din Băneasa şi suntem interesaţi şi de alte spaţii cu potenţial“, spune Dragoş Sîrbu, executivul român care conduce operaţiunile locale ale reţelei Flanco, al doilea cel mai mare jucător din această piaţă după Altex. El nu înaintează cifre privind numărul de spaţii pe care Flanco le va prelua dintre cele ocupate anterior de Domo, însă potrivit informaţiilor din piaţă numărul va depăşi zece. O parte din magazine vor fi deschise în acest an, altele în 2016. „Magazinul din Băneasa va fi deschis săptămâna viitoare, la timp pentru Black Friday“, adaugă Dragoş Sîrbu.
Şi liderul pieţei, retailerul Altex, controlat de antreprenorul Dan Ostahie, va prelua un număr de circa zece spaţii, printre acestea numărându-se unul în Piteşti şi altul în Cluj, potrivit datelor ZF. Ostahie nu a dorit să comenteze informaţiile.