Cum explică Domo închiderea magazinelor. Situaţia dificilă din piaţă şi numeroasele controale nejustificate ale statului au dus la restructurare

Autor: Cristina Rosca 23.11.2015
Retailerul electro-IT Domo, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe această piaţă, se află de mai mulţi ani în proces de restructurare, însă recent compania a decis să închidă magazinele fizice şi să se concentreze pe online. Ziarul Financiar a scris despre această mutare în urmă cu circa o săptămână, însă până vineri oficialii companiei nu au răspuns solicitărilor pentru a explica situaţia.
 
La finalul săptămânii oficialii companiei au trimis prima poziţie oficială a retailerului în care vorbesc despre motivele restructurării businessului.
 
„Domo SRL se află în plin proces de restruc­tu­rare a activităţii, ceea ce implică, în primul rând, schimbarea profundă a strategiei de business. În decursul acestui proces, managementul companiei a luat decizii dificile, care au fost determinate şi de condiţiile de piaţă nefa­vorabile, şi de controa­lele nejustificate şi constante ale instituţiilor de stat“, spune Thomas Klein, direc­torul general al reţe­lei, numit acum câteva zile la conducerea retailerului.