Brusalis, Hyundai: Clienţii decid mult mai repede să cumpere o maşină, există optimism în piaţă

Autor: Bogdan Alecu 01.12.2015
Şeful Hyundai estimează un avans de 10% al vânzărilor de maşini noi anul viitor, creştere susţinută în primul rând de dezvoltarea economică.
 
„Avem din nou trafic mare de showroom, oameni care intră să se intereseze de ma­şini. Şi în plus timpul de la prima intrare în showroom şi achi­zi­ţie a scăzut foarte mult, iar clientul cum­pără mult mai repede. În criză aveam clienţi care nici după opt luni nu luau o decizie. Acum nu se mai întâm­plă aşa ceva. Iar stabilitatea, de la lucru­rile mici precum cursul valutar, ajută mult în acest sens“, a spus Teodor Bru­salis, di­rec­torul executiv al Hyundai Auto România.
 
Brusalis a preluat conducerea importatorului în vara anului 2012. Hyun­dai Auto România este impor­ta­torul mărcii coreene pe piaţa locală şi este parte a Ţiriac Holdings.
 
„Noi nu vedem de ce piaţa nu ar creşte anul viitor cu cel puţin 10% de­oare­ce ne uităm la reducerea TVA la 20% de anul viitor, mediul economic unde există o creştere şi care duce la para­metri macro încurajatori.“