Life is Hard vrea să ridice 155.000 euro de pe bursă pentru a-şi dubla vânzările în patru ani

Autor: Radu Bostan 04.12.2015
Life is Hard (LIH), un furnizor de soluţii software B2B, vrea să devină a doua companie de IT de pe bursa locală şi să atragă de la investitori 155.000 de euro (686.000 lei), cu care să susţină planul de a-şi dubla cifra de afaceri în patru ani, de la 4 milioane de lei.
 
Compania, controlată de antreprenorul clujean Cătălin Chiş şi CEO-ul Erik Barna, a avut în fiecare din ultimii doi ani vânzări de circa 4 milioane de lei, din care jumătate provin din două produse. Cel mai vechi este o platformă de brokeraj în asigurări, prin care anul trecut s-au subscris prime de 160 mi­lioane de euro sau 30% din totalul primelor inter­mediate de brokeri. A doua, care deocam­dată are un singur client, este o apli­caţie de management al resurselor destinată companiilor de transporturi.