Un comerciant de pe Calea Victoriei: „Primăria ar trebui să finanţeze restaurarea clădirilor sau să ofere garanţii, nu să ne închidă“

Autor: Cristina Rosca 09.12.2015

Businessul din retail pe Calea Victoriei se ridică la 10-15 mil. euro anual.

Câteva zeci de spaţii comerciale s-au închis în ultimele zile pe Calea Victoriei, una dintre cele mai cunoscute artere de shopping din România, şi pe străzile adiacente, printre businessurile care au tras obloanele numărându-se magazinele Lancel, Comart şi Furla, cafeneaua 5 to Go şi ciocolateria Debauve et Gallais.

„Calea Victoriei va deveni un bulevard-fantomă“, se tem antreprenorii cu businessuri în zonă.

Calea Victoriei devine astfel a doua zonă după centrul vechi al Capitalei afectată de legea promulgată recent de preşedintele Klaus Iohannis, lege care interzice funcţionarea de baruri, restaurante şi cafenele în clădiri cu bulină roşie.