Producătorul de anvelope Bridgestone vrea dublarea cotei de piaţă la 12%

Autor: Ioana Matei 06.01.2016
Bridgestone România, filiala locală a celui mai mare producător de anvelope din lume, ţinteşte o cotă de 12% din piaţa locală de anvelope, piaţă care are un volum estimat la 2,2- 2,5 milioane de unităţi anual.
 
Compania a înregistrat în 2014 o cifră de afaceri de aproape 159 de milioane de lei (circa 35,4 milioane de euro) şi o pierdere netă de 0,9 milioane de lei, la un număr mediu de 9 salariaţi în 2014, potrivit celor mai recente informaţii publice disponibile.
 
„Aş putea spune că devin român, atât de des vin în România“, descria Luca Paparella, sales manager al producătorului de anvelope Bridgestone în Europa de Sud, din care face parte şi România, prezenţa activă pe piaţa locală a companiei.  Potrivit managerului, România  este a doua ca importanţă după Italia pentru regiunea de care este responsabil.