Orange nu mai are exclusivitate pentru Vector Watch. Ceasurile, disponibile şi la ceilalţi retaileri online
Autor:
Ioana Nita
09.01.2016
Vector Watch, start-up-ul înfiinţat de un grup de antreprenori locali care produce ceasurile inteligente cu acelaşi nume, şi-a extins reţeaua de distribuitori din România, semnând acorduri de comercializare cu retailerii online eMag, evoMag, PC Garage şi F64.
Smartwatch-urile Vector au fost lansate pe plan local anul trecut în luna octombrie, acestea fiind disponibile în exclusivitate în magazinele Orange, cel mai mare operator de telefonie mobilă de pe piaţa autohtonă.
România a fost a doua ţară în care au fost lansate ceasurile inteligente Vector Watch, după Marea Britanie. Ulterior acestea au fost lansate şi în SUA şi în celelalte ţări vorbitoare de limba engleză.
Start-up-ul Vector Watch a fost înfiinţat în 2014 de Andrei Pitiş, preşedintele ANIS, împreună cu Irina Alexandru şi Dan Tudose.
În acelaşi an, Vector Watch a primit o finanţare de 0,5 milioane de euro (circa 540.000 dolari) de la Gecad Group, fondul de investiţii al cărui partener fondator este Radu Georgescu şi care ulterior a plusat investiţia cu încă 2 milioane de dolari.
În 2015, grupului Gecad i s-a alăturat o serie de noi investitori, tot de pe plan local – 3TS Catalyst România, Mihai Popescu, plus cofondatorii eMag Radu Apostolescu şi Bogdan Vlad, care au finanţat în total start-up-ul cu 5 milioane de dolari.
Radu Georgescu spunea că Vector Watch are potenţialul de a atinge o valoare de 1 miliard de dolari.