Lidl şi-a luat director de marketing de la Heineken şi Reckitt Benckiser

Autor: Cristina Roşca 20.01.2016

Retailerul german Lidl, prezent în România cu aproape 200 de magazine de tip discount, a recrutat în poziţia de director de marketing un executiv care a lucrat anterior pentru multinaţionale precum Reckitt Benckiser sau Heineken.

Lidl a numit-o pe Claudia Ancuţa (37 de ani) în poziţia de director de marketing al reţelei, ea înlocuin­du-l pe Florin Drăghia în această poziţie pe care el a ocupat-o timp de cinci ani, până în august 2015, potrivit pro­fi­lului de pe reţeaua de so­cia­lizare de business LinkedIn.

Claudia Ancuţa lu­crea­­ză pentru Lidl din iu­nie 2015, unde a ocupat po­ziţia de media ma­na­ger, pentru ca din aceas­tă lună să devină director de marketing.

Românca a lucrat an­te­rior tot în multi­naţio­na­le, în dome­niul farma şi în cel al bunu­rilor de larg consum.

Astfel, înainte de a se alătura echipei discoun­te­ru­lui german, Claudia Ancuţa a lucrat circa şapte ani şi jumătate pentru Reckitt Benckiser, jucător din industria farma, prezent însă şi pe alte segmente de piaţă precum cel al produselor de uz casnic. Ea a ocupat mai multe poziţii în cadrul companiei, ultima fiind de marketing manager pentru categoria de bunuri de uz casnic pentru Europa de Sud-Est, având în portofoliu pieţe precum Grecia, România, Bulgaria, Serbia şi ţările din zona Balcanilor.

Lanţul de magazine de tip discount Lidl a terminat anul cu 192 de magazine după nouă deschideri.