Michael Schmidt, Automobile Bavaria: „România are potenţial de cel puţin 10 Rolls-Royce anual“

Autor: Bogdan Alecu 03.02.2016

Michael Schmidt (desen), omul de afa­ceri care controlează gru­pul Automo­bi­le Bavaria şi care în Germania deţi­ne şi un dealer Rolls-Royce la München, are în plan ma­jorarea vânzărilor pe pia­ţa lo­ca­­lă pentru mar­ca britanică exclu­si­vistă, pe mă­sură ce întreg seg­men­tul de ma­şini de pes­te 200.000 de euro prinde viteză.

Cumulat, grupul con­dus de Mic­hael Schmidt a rulat în 2015 afaceri de 310 mil. euro, din care do­uă tre­imi în Româ­nia, iar restul în Germania.

„Dacă în Româ­nia există o piaţă tot mai mare pentru Bent­ley şi Lam­bor­ghini, ar trebui să livrăm şi noi cel pu­ţin zece automobile Rolls-Royce da­că o facem activ. Showroom dedicat Rolls-Royce nu vom avea la Bucureşti, dar o per­soană dedi­cată da. Sunt con­vins că în România se pot livra anual zece Rollsuri în condiţiile actuale de piaţă. Dacă este piaţă pen­tru Bentley în Ro­mâ­nia atunci cu si­gu­ranţă este şi una pentru Rolls-Royce.“

Anul trecut s-au livrat oficial în Româ­nia zece automobile Bent­­ley şi cinci Lam­bor­ghini de către Porsche Inter Auto, în timp ce Rolls-Royce a li­vrat două automobile, un coupe Wraith şi o limuzină Ghost, am­be­le având un preţ de por­nire de peste 300.000 de euro cu TVA. „Anul acesta vom livra cel pu­ţin do­uă cabriolete Rolls-Royce Dawn“.

Automobile Bavaria a deschis în 2010 primul service Rolls-Royce din re­giu­ne, la Bucureşti, unde vin maşini atât din Bulgaria, cât şi din Republica Moldova. Mai mult, potrivit unor date din piaţă, serviceul din Bu­cu­reşti are şi cea mai mare cifră de afaceri din Europa Centrală şi de Est deoarece aici maşi­nile sunt utilizate zi de zi şi parcurg mai mulţi kilometri decât cele din Vest, care sunt utilizate cu precădere în weekend sau cu ocazia unor evenimente speciale.