Coca-Cola raportează cel mai mare avans al vânzărilor de după 2008

Autor: Cristina Rosca 22.02.2016
Coca-Cola HBC România, liderul pieţei de băuturi răcoritoare, a înregistrat anul trecut vânzări de circa 154 milioane de litri, în creştere cu 11% faţă de anul precedent, revenind astfel pe plus după doi ani consecutivi de scădere.
 
„Unul din principalii factori care au contribuit la rezultatele bune ale Coca-Cola HBC România se reflectă în modul în care am menţinut echilibrul între activi­tăţile şi campaniile promoţionale în magazinele tradiţionale, cât şi în marile reţele comerciale“, au explicat pentru ZF reprezentanţii Coca-Cola HBC România.
 
Aceş­tia au mai spus că şi lansarea unor noi ambalaje a avut impact în creşterea vânzărilor. Cu acest rezultat, compania ar putea atinge o cifră de afaceri de 2 miliarde de lei, nivel pe care l-a avut ultima dată în anul 2008.