D-Link: Vedem potenţialul de creştere pe segmentele business şi telecom în România. Vrem să creştem afacerile cu 15% anul acesta
În 2015, afacerile pe plan local ale companiei taiwaneze s-au situat la circa 5,5 milioane de euro, cu 20% mai mult faţă de 2014.
Compania taiwaneză D-Link, specializată în furnizarea de echipamente şi soluţii de reţelistică, va continua să investească în extinderea operaţiunilor pe plan local în următorii ani, focusul fiind pe segmentele de business şi telecom, în condiţiile în care piaţa din România nu este încă complet dezvoltată în ceea ce priveşte infrastructura de reţea şi soluţiile pentru case şi birouri inteligente (smarthome şi smartoffice).
„România e o ţară mare, cu aproape 20 de milioane de persoane, unde există potenţial de creştere. Este o piaţă emergentă, unde încă este nevoie de construcţie de reţele, de camere de supraveghere şi de soluţii pentru smarthome şi smartoffice. Ţara încă nu e dezvoltată şi echipată complet (din punctul de vedere al reţelisticii -n. red.), aşadar pentru noi reprezintă o piaţă pe care putem creşte”, a declarat pentru ZF Thomas von Baross, vicepreşedintele operaţiunilor D-Link în Europa Centrală şi de Est. El a adăugat că cererea de pe plan local diferă de cea din ţările vestice – Germania şi Elveţia.