D-Link: Vedem potenţialul de creştere pe segmentele business şi telecom în România. Vrem să creştem afacerile cu 15% anul acesta

Autor: Ioana Nita 22.02.2016

În 2015, afacerile pe plan local ale companiei taiwaneze s-au situat la circa 5,5 milioane de euro, cu 20% mai mult faţă de 2014.

Compania taiwaneză D-Link, specializată în furnizarea de echipamente şi soluţii de re­ţelistică, va continua să inves­tească în extinderea opera­ţiu­nilor pe plan local în următorii ani, focusul fiind pe segmentele de business şi telecom, în condiţiile în care piaţa din România nu este încă complet dezvoltată în ceea ce priveşte infrastructura de reţea şi soluţiile pentru case şi birouri inteligente (smarthome şi smartoffice).

„România e o ţară mare, cu aproape 20 de milioane de persoane, unde există potenţial de creştere. Este o piaţă emergentă, unde încă este nevoie de cons­trucţie de reţele, de camere de supraveghere şi de soluţii pentru smarthome şi smart­office. Ţara încă nu e dezvoltată şi echipată complet (din punctul de vedere al reţelisticii -n. red.), aşadar pentru noi reprezintă o piaţă pe care putem creşte”, a declarat pentru ZF Tho­mas von Baross, vicepreşedintele operaţiunilor D-Link în Europa Centrală şi de Est.  El a adăugat că cererea de pe plan local diferă de cea din ţările vestice – Ger­mania şi Elveţia.