Vânzările reţelei de magazine de mobilă Lem’s au crescut anul trecut la aproape 63 milioane euro

Autor: Emil Popescu 23.02.2016

"Motoarele creşterii au fost consolidarea gamei de canapele, datorită investiţiilor pe zona de tapiţerie, lansarea unei noi game de mobilă pentru living - linia Box - şi investiţiile de peste 7,5 milioane de lei în şase noi magazine, deschise în Transilvania (Miercurea Ciuc, Alba Iulia, Sighişoara şi Reghin), Moldova (Focşani) şi în Bucureşti (în centrul comercial Mega Mall)", arată Lem’s, într-un comunicat.

Pentru 2016, Lem’s vizează dezvoltarea reţelei la nivelul întregii ţări şi o creştere de 9-10 procente.

Lanţul deţine spaţii de retail de aproape 70.000 mp amenajaţi în aproape toate judeţele.

Pe platforma Lemet de la Brebu şi în reţeaua naţională de magazine Lem’s activează peste 1.350 de angajaţi.