Producătorul Alexandrion atacă piaţa de sucuri şi cafea. „Suntem în discuţii pentru extinderea portofoliului“

Autor: Mădălina Panaete 01.03.2016

Alexandrion Grup România, cel mai mare producător local de băuturi spirtoase, vrea să intre pe segmentul de distribuţie a unor produse precum cafea, apă sau băuturi răcoritoare, având în prezent discuţii pentru extinderea portofoliului de produse.

„După 21 de ani, a venit momentul să facem acest pas, pe care îl pregătim de ceva vreme, însă ne-am dorit să facem totul ca la carte şi să studiem foarte bine piaţa în prealabil. Am început deja discuţiile cu posibili parteneri cu care am putea colabora în acest sens. Deocamdată nu am bătut palma cu nimeni şi rămânem deschişi dis­cuţiilor“, a declarat Răzvan Vasile, director comercial la Alexandrion Grup România.

Anul trecut, compania a investit peste un milion de lei în dezvoltarea unui departament de vânzări dedicat seg­mentului HoReCa high. Astfel, distribuţia produselor non-alcoolice se va adresa atât acestui segment, cât şi lanţurilor de retail. Decizia luată de producător vine în contextul în care tot mai mulţi jucători îşi extind portofoliile de pro­duse în încercarea de a găsi noi segmente care să le aducă majorarea vân­zărilor.