Flanco ţinteşte o creştere de 20% a cifrei de afaceri în 2016. Dispariţia Domo ne va aduce 2-3 puncte procentuale la cota de piaţă

Autor: Adrian Seceleanu 02.03.2016

Retailerul electro-IT Flanco, unul dintre cei mai mari mari jucători de pe piaţa locală de profil, şi-a bugetat pentru anul curent o creştere de 20% a cifrei de afaceri, peste avansul estimat al pieţei de 12-14%, a declarat într-o conferinţă de presă Dragoş Sîrbu, CEO al companiei.

“Piaţa va creşte cu 12-14% iar Flanco şi-a propus să obţină un avans de 20% al cifrei de afaceri. Vrem o creştere durabilă”, a spus Sîrbu. Retailerul estimează că va adăuga 2-3 puncte procentuale la cota de piaţă pe fondul dispariţiei Domo. Sîrbu nu a precizat care este cota de piaţă a Flanco.

Compania va deschide 30 de magazine noi în acest an, însă va face şi ajustări acolo unde este necesar. “Vom şi închide magazine, acolo unde vânzările nu merg sau nu suntem mulţumiţi de profitabilitate”.

Bugetul de investiţii pentru 2016 este de 12 milioane de lei.

Principalul rival al Flanco este Altex.