Retailerul electro-IT Flanco estimează că va ajunge pentru prima oară la un business de peste 200 mil. €

Autor: Adrian Seceleanu 03.03.2016

Retailerul electro-IT Flan­co, unul dintre cei mai mari mari jucători de pe pia­ţa locală de profil, şi-a bu­getat pentru anul cu­rent o creştere de 20% a cifrei de afa­ceri până la aproximativ 210 mil. euro, evo­luţie care ar urma să fie susţinută de re­venirea consumului, creşterea eco­no­mică şi consolidarea industriei.

„Piaţa va creşte cu 12-14%, iar Flanco şi-a propus să obţină un avans de 20% al cifrei de afaceri. Vrem o creştere durabilă“, a declarat Dragoş Sîrbu, CEO al Flanco Retail, în cadrul unei con­ferinţe de presă. Evoluţia ar urma să fie susţinută de contextul economic fa­vo­rabil, dar şi de evenimente sportive pre­cum Campionatul european de fotbal din Franţa, unde România este de această dată prezentă, şi de ieşirea de pe piaţă a rivalului Domo la finele anului tre­cut. Sîrbu a declarat că Flanco va adăuga 2-3 puncte procentuale la cota de piaţă pe fondul dispariţiei Domo, fără a oferi detalii.

Cel mai mare competitor al Flanco - de­ţinut de antreprenorul Iulian Stanciu - este grupul Altex, controlat de antre­pre­norul Dan Ostahie.

Compania va deschide 30 de maga­zine noi în acest an, însă va face şi ajus­tări acolo unde este necesar. „Vom şi închi­de magazine acolo unde vânzările nu merg sau nu suntem mulţumiţi de pro­fi­tabilitate.“