Credit Europe Bank a restructurat 1.000 credite în franci elveţieni, ratele fiind reduse cu 20%

Autor: Raluca Ghinea 03.03.2016

"Deservirea nevoilor clienţilor noştri începe întotdeauna cu o bună cunoştere a nevoilor lor. Cu cât le vom cunoaşte mai bine, cu atât putem analiza mai bine potenţiale alternative de satisfacere a acestora. Soluţiile oferite sunt de fiecare dată în linie cu capacitatea actuală de plată a clienţilor, capacitate evaluată de către instituţia noastră pe baza documentelor puse la dispoziţie de către clienţi", au declarat într-un comunicat oficialii Credit Europe Group.

Banca a înfiinţat o linie telefonică pentru clienţii cu credite în franci elveţieni care au nevoie şi sunt interesaţi de soluţii persoanlizate, linie prin care care pot începe discuţii şi analiza alternative potenţiale de rezolvare a problemelor.

"Analizăm situaţia fiecărui client în parte şi identificăm, în măsura posibilităţilor, soluţii personalizate cât mai bune, pentru fiecare caz în parte", se arată în comunicat.

Instituţia de credit notează că, pe fondul efectelor adverse generate de evoluţia cursului de schimb CHF-RON, a aplicat deja diverse măsuri, printre care reducerea nivelului dobânzii şi perioada de graţie la plata principalului.

"Instituţia noastră este pe deplin angajată ca, împreună cu clienţii noştri, să găsească soluţii adecvate pentru fiecare situaţie individuală în parte, în aşa fel încât, dificultăţile financiare ale acestora să fie uşurate şi să poată beneficia în continuare de proprietăţile lor", precizează reprezentanţii băncii.