Orkla Foods: În 3-5 ani ne vom dubla cifra de afaceri. Avem ambiţii mari în perioada următoare

Autor: Mădălina Panaete 07.03.2016

Producătorul mărcilor alimentare Ardealul (pate), Unirea (margarină), Bunătăţi de la Bunica (muştar) şi Tomi (ketchup) ar putea ajunge în următorii ani la rulaje de 45-50 de milioane de euro anual.

Manuela Banu, managerul care conduce de aproxi­mativ opt ani businessul grupului norvegian Orkla Foods din România, spune că reducerea TVA la 9% la produse alimentare a fost o măsură binevenită pentru industrie, menită să susţină consumatorii în a face alegeri pe baza preferinţelor, nu doar condiţionate de preţ.

„Reducerea TVA, atât cât s-a menţinut la raft într-un avantaj de preţ pentru consumator, a ajutat într-un uşor upgrade în categorii. Cu alte cuvinte, am constatat creşterea vânzărilor pentru produsele mai scumpe (de exemplu, la plăcintele Linco Patisero sau la muştarurile regionale Bunătăţi de la Bunica)“, a declarat Manuela Banu, director general al companiei care are în portofoliu produse precum pate, margarină, bulion, ketchup sau conserve din carne.