Vola.ro: Dacă nu ai o prezenţă puternică pe mobil, îţi rişti cel puţin jumătate din business

Autor: Ioana Nita 10.03.2016

Aproximativ 50% din traficul agenţiilor de turism online vine de pe smartphone-uri şi tablete.

Companiile riscă să piardă peste jumătate din business dacă până la sfârşitul acestui an nu vor fi prezente în mediul mobil printr-un site optimizat pentru smartphone-uri şi tablete sau printr-o aplicaţie mobilă, dat fiind că acum dispozitivele mobile sunt utilizate cu precădere pentru informare şi aduc aproape jumătate din trafic pentru jucătorii din comerţul electronic.

„La sfârşitul lui 2016, dacă nu ai o prezenţă puternică pe mobil, îţi rişti cel puţin jumătate din business. Căutarea este foarte importantă pentru o companie de comerţ electronic care e focusată pe performance marketing. Clienţii respectivi au şi intenţia de cumpărăre, deci dacă nu ai şi platforma care să îi ajute pe clienţi să tranzacţioneze, nu o să mai exişti în maximum doi ani. Dacă clientul simte că nu îi este dat instrumentul de care are nevoie (site-ul să fie optimizat pentru mobil - n.red.), o să plece la concurenţă“, a declarat pentru ZF Daniel Truică, managing partner şi acţionar al agenţiei de turism online Vola.ro.