GSK a primit acordul Concurenţei pentru vânzarea diviziei de distribuţie către Interbrands

Autor: Corina Mirea 17.03.2016
Grupul britanic GlaxoSmithKline (GSK), care a renunţat în luna decembrie a anului trecut la producţia de medicamente de pe piaţa locală, închizând fabrica Europharm din Braşov, a primit la începutul lunii martie „undă verde“ din partea Con­siliului Con­cu­renţei şi pentru vânzarea diviziei sale de distri­buţie de pe plan local.
 
Britanicii au „bătut palma“ pentru vân­za­rea Europharm Distribuţie în octombrie 2015 cu grupul de distribuţie din sectorul FMCG Interbrands.
 
„Consiliul Concurenţei din România a aprobat tranzacţia încheiată între holdingul de com­panii ce deţine GSK Plc şi Interbrands Marketing & Distribution cu privire la vân­zarea acţiunilor Europharm Distri­buţie către aceasta din urmă. Perioa­da de tranziţie va dura apro­ximativ şase luni, timp în care Europharm Distribuţie va rămâne integral la GSK şi va continua să fie administrată ca parte a Grupului GSK“, potrivit infor­maţiilor transmise de reprezentanţii GSK în România.