GSK a primit acordul Concurenţei pentru vânzarea diviziei de distribuţie către Interbrands
Autor:
Corina Mirea
17.03.2016
Grupul britanic GlaxoSmithKline (GSK), care a renunţat în luna decembrie a anului trecut la producţia de medicamente de pe piaţa locală, închizând fabrica Europharm din Braşov, a primit la începutul lunii martie „undă verde“ din partea Consiliului Concurenţei şi pentru vânzarea diviziei sale de distribuţie de pe plan local.
Britanicii au „bătut palma“ pentru vânzarea Europharm Distribuţie în octombrie 2015 cu grupul de distribuţie din sectorul FMCG Interbrands.
„Consiliul Concurenţei din România a aprobat tranzacţia încheiată între holdingul de companii ce deţine GSK Plc şi Interbrands Marketing & Distribution cu privire la vânzarea acţiunilor Europharm Distribuţie către aceasta din urmă. Perioada de tranziţie va dura aproximativ şase luni, timp în care Europharm Distribuţie va rămâne integral la GSK şi va continua să fie administrată ca parte a Grupului GSK“, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii GSK în România.