World Class a investit 150.000 € într-o platformă online pentru individualizarea antrenamentelor

Autor: Ioana Nita 22.03.2016

World Class România, cea mai mare reţea de centre de fitness de pe plan local după afaceri, a investit 150.000 de euro într-un proiect în care smartphone-ul este elementul central prin care compania încearcă să-şi fidelizeze clienţii şi să atragă noi membri. 

Vânzările de telefoane mobile inte­li­gente au ajuns de la aproape 500.000 de unităţi în urmă cu şase ani, la circa 3,5 milioane de unităţi anul tre­cut, smartphone-urile trans­for­mând o serie de industrii precum cea de retail, transport sau financiar-bancară. 

Proiectul, numit „Let’s Go You“, le pune la dispoziţie mem­bri­lor clu­bu­lui un program nutriţional şi de an­trenament personalizat prin inter­me­diul unei platforme online şi al unei aplicaţii mobile dedicate.

„Valoarea totală a investiţiei în programul Let’s Go You s-a ridicat la suma de 150.000 de euro. De la iniţiativa programului până la lansarea efectivă a acestuia , inclusiv teste şi alte corecturi, realizarea pro­iec­tului Let’s Go You a durat 6 luni“, a spus Mikael Fredholm, CEO al World Class pentru România şi Serbia.

Utilizatorii programului „Let’s Go You“ au acces permanent la in­for­maţii despre planul alimentar, an­tre­namente şi pot comunica prin live chat cu nutriţionistul şi antrenorul per­sonal. De la lansarea programului de la sfârşitul lunii ianuarie şi până în pre­zent, programul „Let’s Go You“ a adunat circa 3.000 de utilizatori.