Ce veţi face când nu veţi conduce maşina? Mâncaţi o îngheţată? Vă uitaţi la un film? Sau veţi lua prânzul cu familia în maşină?

Autor: Bogdan Alecu 25.03.2016

Carlos Ghosn, şeful alianţei Renault-Nissan, şi-a propus să conducă industria auto când vine vorba de inovaţie, motiv pentru care a declanşat revoluţia automobilelor electrice în Europa. Următorul pas pentru cele două companii este „democratizarea“ maşinilor autonome. Care sunt problemele de care se lovesc constructorii, cum se vor schimba maşinile şi modul în care relaţionăm cu acestea ne spune Thierry Viadieu.

„Astăzi nu există maşină autonomă, deoarece este în afara legii. Întâi trebuie să definim condusul autonom. Dacă vorbim de maşina care îşi asumă responsabilitatea pentru condus, acest lucru nu există astăzi. “, spune Thierry viadieu

Thierry Viadieu este executivul care are misiunea de a transpune în realitate planurile Renault cu privire la maşinile autonome. La Salonul Auto de la Geneva, Viadieu a anunţat revoluţia ce va veni în următorii trei-patru ani pe segmentul automobilelor accesibile; în prezent există sisteme semiautonome, însă acestea echipează automobile de peste 50.000 – 60.000 de euro şi se dovedesc mult prea scumpe pentru cei care au 20.000 – 30.000 de euro pentru un automobil nou.

Citiţi continuarea pe www.businessmgazin.ro