Doi antreprenori din Bucureşti au pariat 25.000 de euro pe o florărie online
Decebal Diaconu, un antreprenor din Bucureşti cu experienţă în design, împreună cu Rodica Barbu au pus pe picioare anul trecut o florărie online numită Botanique, în care au investit 25.000 de euro.
„Ideea businessului a pornit de la câteva aranjamente florale realizate de angajaţii partenerei mele, făcute pentru diverse ocazii la care participam, aniversări, cununii şi aşa ne-am decis să pornim acest business cu flori în online“, a spus Diaconu, CEO al florăriei Botanique.
Botanique livrează peste 450 de buchete pe lună, cu vârfuri ale livrărilor de sărbători, când vânzările au crescut cu cel puţin 30%.
„Avem deja un număr de comenzi pe lună, însă încă suntem la început, anul trecut a fost un an de început, primele 6 luni au fost doar de promovare şi de testare a pieţei. Am ajuns la un număr de 450 de comenzi pe lună, suntem în creştere“, a mai adăugat Diaconu. Valoarea medie a unei comenzi în 2015 pentru site-ul Botanique a fost între 80 şi 250 de lei, iar cea mai mare comandă a constat într-un buchet de 101 trandafiri negri, în valoare de 1.000 de lei, iar pentru aranjamentele pentru nunţi şi botezuri cea mai mare comandă a fost de 6.000 de euro. Compania se adresează persoanelor cu venituri medii şi peste medie, preţul unui buchet de flori porneşte de la 90 de lei şi poate depăşi 1.300 de lei.