Doi antreprenori din Bucureşti au pariat 25.000 de euro pe o florărie online

Autor: Oana Stupinean 28.03.2016

Decebal Diaconu, un antreprenor din Bucureşti cu experienţă în design, îm­pre­ună cu Rodica Barbu au pus pe picioare anul trecut o florărie online numită Bota­nique, în care au investit 25.000 de euro.

„Ideea businessului a pornit de la câte­va aran­jamente florale realizate de angajaţii par­­te­nerei mele, făcute pentru diverse oca­zii la care participam, aniversări, cununii şi aşa ne-am decis să pornim acest business cu flori în online“, a spus Diaconu, CEO al flo­răriei Botanique.

Botanique livrează peste 450 de bu­chete pe lună, cu vârfuri ale livrărilor de sărbători, când vânzările au crescut cu cel puţin 30%.

„Avem deja un număr de comenzi pe lu­nă, însă încă suntem la început, anul trecut a fost un an de început, primele 6 luni au fost doar de promovare şi de testare a pieţei. Am ajuns la un număr de 450 de comenzi pe lună, suntem în creştere“, a mai adăugat Diaconu. Valoarea medie a unei comenzi în 2015 pentru site-ul Botanique a fost între 80 şi 250 de lei, iar cea mai mare comandă a con­stat într-un buchet de 101 trandafiri negri, în va­loare de 1.000 de lei, iar pentru aran­ja­mentele pentru nunţi şi botezuri cea mai ma­re comandă a fost de 6.000 de euro. Com­pania se adresează persoanelor cu ve­nituri medii şi peste medie, preţul unui bu­chet de flori porneşte de la 90 de lei şi poate depăşi 1.300 de lei.