Hornbach şi-a bugetat un avans al vânzărilor de 6%. „Anul 2015 a fost un an foarte bun“

Ziarul Financiar 08.04.2016

Hornbach România, filiala locală a retailerului german de bricolaj, a înregistrat în anul financiar trecut vânzări în creştere cu 14% raportat la anul anterior, iar estimările pentru 2016 se limitează la un avans de 6%.

„Anul 2015 a fost un an foarte bun. Am angajat 105 oameni doar pentru magazinul pe care l-am deschis în Sibiu, iar în total, la toate unităţile din ţară, am ajuns la 160 de salariaţi noi. Pentru acest an, ne dorim să continuăm expansiunea cu 6% comparativ cu rezultatele de anul trecut“, spune Mugurel-Horia Rusu, directorul general al Hornbach România.

La nivelul întregului concern, Hornbach Holding a înregistrat în exerciţiul financiar 2015/2016 o cifră de afaceri de 3,75 de miliarde de euro, cu 5,1% mai mare decât în anul anterior.

„La nivel local, Hornbach România a raportat un business în creştere cu 13,84% în perioada 1 martie 2015-29 februarie 2016, comparativ cu anul financiar precedent, fără a lua în calcul deschiderea noului magazin din Sibiu, din luna octombrie 2015“, se arată în comunicatul transmis de companie.