Pasul spre digitalizare: UniCredit îmbunătăţeşte aplicaţia mobile banking

Autor: Liviu Popescu 26.04.2016

UniCredit Bank, un jucător de top cinci din sistem, a anunţat că şi-a îmbună­tăţit aplicaţia de mobile banking prin implementarea mai multor opţiuni. Astfel, clienţii UniCredit pot apela prin intermediul dispozitivelor cu ecran tactil la o hartă interactivă care îi ajută pe aceştia să găsească cel mai apropiat ATM UniCredit, un calculator pentru schimb valutar sau informaţii despre cum se poate intra în contact cu banca.

Toate aceste servicii pot fi utilizate fără logare. Accesul în sucursala virtuală se realizează prin introducerea unui cod PIN. Clienţii pot efectua plăţi în lei, transferuri între conturi, plata utilităţilor cu scanarea codului de bare de pe factură sau realizarea de schimburi valutare. Acestora li se adaugă funcţii îmbunătăţite precum posibilitatea de a constitui depozite, accesul în timp real la tranzacţiile efectuate cu cardul, vizualizarea economiilor şi creditelor, inclusiv solicitarea de produse noi.