Grupul turc Anchor a investit 26 mil. euro în renovarea celor mai vechi malluri din Bucureşti

Autor: Alina-Elena Vasiliu 18.05.2016

Anchor Grup, compania turcească “responsabilă” de deschiderea primelor două malluri din Capitală, Bucureşti Mall şi Plaza România, a încheiat procesul de renovare a celor două centre comerciale, în care au fost investiţi 26 de milioane de euro.

În urma modernizării, care a durat aproape doi ani, au fost deschise 23 de magazine noi în mallul Vitan şi 28 în Plaza, iar gradul de ocupare pentru fiecare dintre ele a depăşit 95%.

“Peste 60% din magazine, însumând mai mult de 25.000 de metri pătraţi, au fost relocate şi renovate în ultimii aproape doi ani. Mega Image, Intersport, Koton sunt câteva dintre brandurile care s-au relocat în Bucureşti Mall, iar Adidas şi Samsonite sunt cele din Plaza. De asemenea, H&M, Koton, Colin’s, Mango şi-au dublat suprafeţele pe care le aveau în Bucureşti Mall la începutul procesului de renovare, în timp ce WorldClass şi-a mărit substanţial spaţiul deţinut în Plaza România”, spune Iuliana Ghimpu, leasing manager la Anchor Grup.

Valoarea totală a investiţiilor efectuate până în prezent de Anchor Grup în România se ridică la peste 350 de milioane de euro.