Vânzările online realizate prin reţeaua de afiliere 2Parale s-au apropiat de 130 mil. lei în ultimele 12 luni

Autor: Ioana Nita 20.05.2016

Agenţia locală de marketing afiliat 2Parale a contorizat în perioada 1 mai 2015 – 30 aprilie 2016 circa 550.000 de tranzacţii online realizate prin intermediul reţelei sale, valoarea acestora ajungând la 127 milioane de lei. Cea mai mare pondere a avut-o sectorul IT&C, care a generat aproape 24% (30 milioane lei) din valoarea cumulată a vânzărilor online intermediate de 2Parale, urmat îndeaproape de sectorul de modă şi produse de înfrumuseţare cu un procent de 23%

(29 milioane lei). În total, magazinele IT&C online au înregistrat 42.000 de tranzacţii cu ajutorul reţelei de marketing afiliat, cele mai vândute produse fiind cele ale marilor branduri internaţionale – Samsung, Philips, Acer, Asus, Apple şi Lenovo. În cazul sectorului de modă şi produse de înfrumuseţare, numărul tranzacţiilor online realizate prin 2Parale s-a situat la 142.000, cele mai comercializate articole de îmbrăcăminte şi încălţăminte fiind rochiile şi pantofii.

În intervalul 1 mai 2015 – 30 aprilie 2016, românii au realizat cu 25% mai multe cumpărături online prin intermediul 2Parale comparativ cu 1 mai 2014 – 30 aprilie 2015, reţeaua de marketing afiliat generând un trafic total de peste 48 de milioane de click-uri către mai mult de 500 de magazine online.