Retailerul român „Preţuri pentru tine“ a intrat pe piaţa din Bulgaria

Autor: Mădălina Dediu Panaete 22.06.2016
Reţeaua de magazine cu îmbrăcăminte şi încălţăminte „Preţuri pentru tine“, dezvoltată de antreprenori locali, a intrat în acest an pe piaţa din Bulgaria, bifând astfel a treia ţară în care este prezent, după România şi Moldova.

„Preţuri pentru tine“ (PPT) este deţinut de Adrian Mărgărit, Gabriel Mărgărit, Tudor Matei şi Alexandru Matei, patru tineri din Bucureşti care au fondat un business care se bazează pe un model de magazine cu preţuri mici, amplasate în aproape toate judeţele ţării. În Bulgaria, brandul poartă numele de PPT-   Prix Pour Toi, conform site-ului companiei. Cu această intrare şi cu expansiunea din România şi Moldova, lanţul intrat pe piaţă în anul 2006 a ajuns la peste 160 de magazine. Cu o cifră de afaceri de 152 milioane de lei anul trecut, se clasează în topul celor mai mari cinci retaileri de îmbrăcăminte, conform calculelor ZF, într-un clasament condus de spaniolii de la Inditex (Zara, Bershka, Pull&Bear etc.) şi grupul suedez H&M.