Antreprenor din Teleorman: Comerţul tradiţional dispare, iar reţelele internaţionale fac jocurile

Autor: Mădălina Panaete 30.06.2016

Filip Petre, directorul general al producătorului de lactate Comalat din Teleorman, spune că se confruntă, ca mic întreprinzător, cu problema reducerii numărului de magazine tradiţionale în locul cărora rămân lanţurile internaţionale de magazine care impun propriile reguli.

„O problemă este aceea că retailul tradiţional dispare, marile lanţuri internaţionale fac jocurile. Şi, din păcate, tre­buie să acceptăm orice formulă vor ei, însă poate că venirea acestor grupuri ne va ajuta să învăţăm să facem lucrurile mai bine de la ei“, a declarat antreprenorul în cadrul conferinţei Capitalul privat ro­mânesc - o şansă pen­tru dezvol­ta­rea eco­no­mică a Ro­mâniei“, or­gani­zată de ZF îm­preună cu Banca Tran­silvania la Craio­va. Aceasta a fost una din­tre ediţiile pro­iec­tului ZF Antre­pre­norii Ro­mâ­niei, con­fe­rinţa fiind orga­niza­tă în marile oraşe din ţară precum Timi­şoara, Si­biu, Pi­teşti, Braşov, Iaşi şi Con­stan­ţa.