Camelia Şucu a pariat pe un business cu sucuri naturale care generează vânzări totale de 160.000 € pe an
Autor:
Roana Rotaru
30.06.2016
Compania Iconic Health, controlată în proporţie de 60% de către femeia de afaceri Camelia Şucu, a avut anul trecut vânzări totale de peste 160.000 de euro din producerea şi comercializarea de sucuri naturale din fructe şi legume, meniuri sănătoase şi programe de detoxifiere, în creştere cu 15% faţă de anul precedent, rezultate obţinute cu ajutorul a 13 salariaţi.
„Investiţia iniţială a fost de câteva zeci de mii de euro, în principal pe aparatele pe care le-am comandat din America. Am optat la început pentru un spaţiu mai mic, dar destul de repede am fost nevoiţi să mutăm producţia într-o hală mai mare de 1.000 mp în cadrul pieţei de gros, deoarece cererea a devenit tot mai mare şi lanţul scurt de aprovizionare este mult mai redus“, a declarat pentru ZF antreprenoarea Camelia Şucu, care pe lângă afacerea cu sucuri mai deţine şi Piaţa de Gros Abundia din Capitală şi magazinele de mobila Class Living.
Cele mai vândute produse din portofoliul companiei sunt sucurile naturale din fructe şi legume. „Suntem prezenţi în supermarketuri în zonele de «Grab and Go»“, a adăugat antreprenoarea.