Marius Bîcu, Unilact: „Legea 51%“ este bună pentru industria alimentară, dar trebuie să vedem cum va fi pusă în aplicare

Autor: Mădălina Panaete 15.07.2016
Legea supermarketurilor, care impune ca cel puţin 51 % din produsele expuse la raft să provină din „lanţul alimentar scurt” este o măsură bună pentru industria alimentară, dar deocamdată este greu de cuantificat impactul măsurii în business, crede Marius Bîcu, managing partner al producătorului de lactate Unilact Transilvania, care are în portofoliu brandul De la Ferma.
 
„Noi facem produse româneşti din materie primă românească şi teoretic ar trebui să ne ajute foarte mult această măsură. Practic, trebuie să vedem mai întâi normele de aplicare a legii, să vedem legea pusă în aplicare, dar şi cât e amenda, cine o dă, iar apoi putem spune ce impact are măsura în vânzările noastre. În Ungaria nu a fost scris un astfel de document, dar ştiu că 70% din produsele de pe rafturile lor sunt ungureşti pentru că au avut altă strategie“, a spus antreprenorul, care deţine o fabrică de lactate în Unirea (jud. Alba).