Grupul LVMH vinde Donna Karan International cu 650 de milioane de dolari

Autor: Dorin Oancea 25.07.2016

LVMH administrează unele dintre cele mai mari branduri de lux şi este controlat de Bernard Arnault, cel mai bogat francez. Tranzacţia demonstrează, arată Bloomberg, o anume inabilitate de grupului de a genera profit pentru marca apreciată de Hillary Clinton şi Michelle Obama. Co-fondatoarea Donna Karan a transformat, în ultimele două decenii ale secolului trecut, garderoba femeilor din lumea afacerilor, cu ajutorul filozofiei celor şapte piese de îmbrăcăminte care puteau fi combinate în orice fel.
LVMH a decis să renunţe la marca Donna Karan după câteva luni de preformanţe dezamăgitoare, după plecarea din companie a fondatoarei şi venirea designerilor Maxwell Osborne şi Dao-Yi Chow.
Donna Karan a fondat compania în 1984, şi a plecat anul trecut pentru a se dedica altor proiecte, precum Urban Zen. G-III produce haine de damă, costume şi haine sport sub mărci ca Vince Camuto sau Calvin Klein. Bernard Arnault a repetat de mai multe ori că nu există mărci slabe, ci doar manageri slabi. Pe de altă parte, în ultimii ani, grupul LVMH a renunţat la mărci precum ceasurile Ebel sau brandul de modă Christian Lacroix.