Broderiile tradiţionale aduc vânzări de 18.000 de euro pentru un start-up cu trei angajaţi din Capitală

Autor: Mihaela Pascari 11.08.2016
Cristina Gheorghe şi Cristina Damian, două tinere din Bucureşti, au creat cu 5.000 de euro bran­dul Dar de la Cristina ce are în spate o serie de broderii tradiţionale aplicate pe rochii, tri­couri sau chiar şi perne care le-ar putea aduce în acest an vânzări de 18.000 de euro.
 
„Ne inspirăm din portul românesc şi alegem cu grijă semnele cusute, brodându-le la rândul nostru pe creaţiile vestimentare mo­der­ne, pe care le purtăm noi înşine. La locul de muncă sau la o ieşire cu prietenii nu poţi pur­ta un costum popular integral, însă poţi pur­ta o rochie, o bluză sau un sacou brodat cu mo­tive din folclor“, a spus Cristina Gheor­ghe, fondatoarea brandului Dar de la Cris­tina, administrat de firma cu acelaşi nume.