Aspiratorul de clienţi al RCS a mers la turaţie dublă faţă de Orange şi Vodafone

Autor: Adrian Seceleanu 17.08.2016
Compania de cablu RCS&RDS a atras prin portare în primele 7 luni din acest an aproape 230.000 de clienţi de la Orange, Vodafone şi Telekom, păs­trându-şi astfel poziţia de lider în topul ope­ratorilor după numărul de clienţi câştigaţi din alte reţele, pe care îl ocupă din mai 2014, arată datele publicate de Autoritatea de Reglementare în Comunicaţii (ANCOM). Portarea este procedura prin care un client îşi schimbă furnizorul de servicii de comunicaţii păstrându-şi numărul de telefon.

RCS&RDS a atras în medie peste 32.000 de clienţi pe lună din alte reţele, dublu faţă de Orange şi Vodafone şi de peste 4 ori mai mult decât companiile din grupul Telekom, arată datele ANCOM.

Datele reflectă succesul campaniei agresive de achiziţie de clienţi derulate de RCS&RDS din anul 2014 încoace, care se bazează pe tarifele extrem de agresive pen­tru serviciile de comu­ni­caţii - abonamente de la 2 euro pe lună, dar şi pe o ofertă din ce în ce mai mare de telefoane care pot fi achi­zi­ţionate şi în rate.