Lanţul de restaurante Springtime a revenit la vânzări de 10 mil. € după patru ani

Autor: Cristina Rosca 18.08.2016
Lanţul de restaurante Springtime, controlat de familia libaneză Murad, a terminat anul trecut cu afaceri de circa 45 mil. lei (10 mil. euro), cu peste 20% mai mult decât în 2014, potrivit calculelor ZF pe baza datelor publice.
 
Businessul a revenit pe plus după un declin în 2014 şi după o evoluţie oscilantă în ultimii ani, marcaţi de criză şi de un consum mai prudent. Mai mult, în ultimii ani s-au dezvoltat fast-food-urile locale, alături de lanţurile internaţionale McDonald’s, KFC sau Pizza Hut, iar această expansiune a afectat businessul Springtime.
 
Avansul businessului din 2015 a venit însă pe fondul măsurilor de relaxare fiscală cum este cazul reducerii TVA la alimente de la 24% la 9% la 1 iunie 2015 şi pe fondul revenirii consumului. Cifra de afaceri din comerţul cu amănuntul, cel mai important indicator pentru consum, a crescut cu aproape 9% anul trecut.